I waited 'til I saw the sun
I don't know why I didn't come
I left you by the house of fun
I don't know why I didn't come (2x)


When I saw the break of day
I wished that I could fly away
Instead of kneeling in the sand
Catching teardrops in my hand


My heart is drenched in wine
You'll be on my mind
Forever


Out across the endless sea
I would die in ecstasy
But I'll be a bag of bones
Driving down the road alone


My heart is drenched in wine
But you'll be on my mind
Forever


Something has to make you run
I don't know why I didn't come
I feel as empty as a drum
I don't know why I didn't come (3x)



不知為何
枯等著終於見到第一道曙光
不懂自己為何沒現身
將你留在我倆歡聚的地方
不懂自己為何未現身
不懂自己為何未現身



當我看到破曉的天空
期盼自己能遠走高飛
而不是跪坐在沙灘上
用雙手盛滿淚水
我只能藉酒消愁
但你會縈繞在我心頭
直到永遠


一望無際的大海外
我願在狂喜中離開人世
但我不過是一具行屍走肉
獨自走完寂寞的人生旅程
我只能藉酒消愁
但你揮之不去的身影一直縈繞在我心中
直到永遠



有些事情讓你逃避
不懂自已為何沒現身
我像一面虛無的鼓
不懂自己為何沒出現
不懂自己為何沒出現
我不懂自己為何沒出現

arrow
arrow
    全站熱搜

    燕青雲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()